Jag blir tokig!!

Blir inte klok på det här!
Jag har aldrig varit den där som kan sova mitt på dagen,på morgonen kan jag sova om jag får.
Men nu i helgen har jag sovit både natt och dag och är ändå trött!
Jag orkar helt enkelt inte vara vaken!Ärligt så orkar jag typ ingenting och det är skrämmande!


Paniken jag får när jag ser allt rasa runt omkring mig här hemma får mig att bli deppig,huvudvärken skrämmer mig och orkeslösheten gör mig arg!!

Jag måste ha full koll på allt annars går det inte och det har jag inte nu!!

LIFE SUCKS!





Kommentarer
Postat av: Kristina

Snälla vännen; gå till läkaren och gör en kontroll så att du slipper vara orolig! Kan ju bara vara blodtrycket, men för att vara på den säkra sidan är det bättre att gå en gång för mycket... Kramar!

2010-02-08 @ 10:37:54
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Hanna

Håller med föregående talare! Klart du måste träffa farbror doktor och kolla upp det här nu! Nyss!

2010-02-08 @ 19:18:39
Postat av: jessica

Tack snälla för ni bryr er,det uppskattar jag mycket!

Jag var hos dr igår och fick spola och ny penicillin kur så snart ska jag stå på benen som innan med dammsugaren i ena handen och moppen i den andra,busa med barnen och ha kul!



Ha en fin dag mina vänner!

puss

2010-02-09 @ 09:59:10
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback