Just nu....

Har jag lugnat ner mig lite igen!
Tog mig upp och kollade på röran och gick genast ner igen OMG!!
Ringer SOS städpatrullen!! ORKAR inte städa själv!

Innan jag sprang ner hann jag ta lite kort på badrummet som nästan är klart nu.


Här ska det stå en toalett med;)kommer nog ske imorgon sen är det ''BARA VATTNET KVAR''


Nu är det bästa att ta tag i detta igen för 100 gången idag (ok överdriver lite,men bara lite)

Hatar hatar gipsdamm!

Sist en bild på den ur rivna toaletten!


Kram på er alla och en fin kväll till er alla!


Kommentarer
Postat av: Angela

oj vad fint de blir! kramar

2010-02-02 @ 18:18:47
URL: http://lilleprins.blogg.se/
Postat av: Kristina

Gud vad fint det blir :-)!!

2010-02-02 @ 20:41:12
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback