Kan det bli bättre???

Bugaboo cameleon all black limited edition! NYHET!!
   
(Klicka för en större bild)
 
Förboka med fördel för att säkert vara en av få med denna skönhet!
Leverans början på maj 2010!
''obs bilden är på en marc jacobs,denna vagn är helt svart! obs''

Nu har vi glädjen att få presentera något många väntat och drömt om!
En hel svart bugaboo cameleon!!
Helsvart bas ''liggel,sittdel,varukorg och suflett + liggdelslock''Läckert!!
Till det ett mattsvart chassi!!
Kan det bli bättre?


Vi kommer redan nu börja ta era förbokningar på denna pärla och handpeningen ligger på 1500:- då vi i dagsläget inte vet exakt pris..
Det vi vet är att den kommer ligga mellan 11-11 500:-

Bilder kommer (men jag tror ni kan föreställa er hur fin den är,och då kan jag lova att det är ännu finare! lägger in en bild på marc jacobs så ni kan en lite blick på hur fin den kommer bli!

Fraktfritt såklart!


Kommentarer
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Önskar att den funnits när vi köpte för 2 år sedan...Supersnygg ju!!!

2010-02-13 @ 15:33:31
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com
Postat av: Carro

hej Jessica! Har en liten fråga bara, jag fick hem buggan red=) Kanon fin! Men ska det vara något sittdels tyg till den? el är det bara sittdelen själva basen. Jag har ligglock och suflett men inget sittdelstyg. Ha det gott! Kram

2010-02-14 @ 15:55:22
URL: http://familjenheideman.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback