KöksPlanering ´

Nu sitter jag och planerar kök,det är så himla kul även om jag faktiskt gillar mitt nuvarnde kök så är det inte så bra med lukor som faller och bänkskivor som sväller.

Så nu börjar jag bygga upp mitt nya kök,det första jag kollat på var ett tips från Pappa el var det Morfar mitt minne är som en guldfisks fast sämre ''skäms''Tusen tack allafall!

Husqvarna Kyl- och fryspaket QR2349K/QT3249KSamsung Kyl- och fryspaket RR82EBBB1/RZ80EBBB1Electrolux Kyl- och fryspaket ERE38405K/EUF29405KSamsung Kyl- och fryspaket RR82EFBB1/RZ80EFBB1
Dessa var alla på helt ok pris för vår plånbok,men nu till frågan vilket?
HJÄLP mig!!

Någon av dessa köksluckor blir det.
FAKTUM VäggskåpFAKTUM Väggskåp
FAKTUM Väggskåp

Med ngn av dessa bänkskivor.'

LAGAN BänkskivaLAGAN BänkskivaPRÄGEL BänkskivaPRÄGEL Bänkskiva
Det är inte lätt det här,finns ju så mycket fint!

Nä nu bums i säng med mig!

Kraaaam!



Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Vad kul att få planera ett nytt kök. Jag hyr så här får jag nöja mig med det som finns. Lite trist men så är det.

Sen lite åsikter om det du har att välja på. Jag hade valt kyl/frys som är på bild 2. Ser ut att svälja hur mycket som helst och det behövs ju när man har stor familj.



Skåpen däremot. Jag är lite allergisk mot skåp med skåror osv på. Har det nu och det är ett helsike att hålla rent där. Men om jag måste välja av de du har där så blir det nog nr 2 där också. Den har stört skåra och lättare att städa. :)



Bänkskivan skulle nog bli svart eller vit. Ser mest stilrent ut tillsammans med det svarta i kyl/frys och det vita i skåpen.



Bara mina små åsikter. :)



Kram Kram

2010-02-17 @ 09:32:30
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Vickan

Andra kylskåpet/frys, tredje luckan och första bänkskivan, där har du vårt kök = snyggt :)

2010-02-17 @ 11:57:10
Postat av: jessica

Åh det är ju så svårt ju!!



Jag hade ställt i mig på lucka 1 och kyl/frys ''den största''

Vill ha rund diskho och har då fått veta att jag måste ha stenskiva för att det ska hålla bäst.

Men sten är dyrt och vi måste hålla ner kostnaden.

Klas ska kolla upp bästa pris!

Tror det blir svart bänkskiva oavsett och vitt kakel.



Kram och tack för ni tipsar och hjälper mig!

puss

2010-02-17 @ 12:54:06
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Sån vit randig luckor har vi och sån svart bänkskiva ;D

2010-02-17 @ 16:54:32
URL: http://yasminehall.blogg.se/
Postat av: hanna

sten eller laminatbänkskiva skulle jag köra på med tanke på alla barn :-) vit kyl är bäst ur fingeravtryckssynpunkt... och släta luckor är lättast att torka av praktisk

2010-02-17 @ 18:53:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback