MeLwIn...

Underbaraste lilla Melwin är på sitt allra första kalas hos kompisarna Neo och Emil,han fick inbjudan förra söndagen och sen dess har lyckligt haft nedräkning -Mamma är det idag jag ska på kalas,har min älskade pojk frågat flera gånger varje dag..

Idag är dagen och han är nu på kalaset min fina lille kille,tog lite kul bilder på han utan att han visste det(jag var helt enkelt tvungen)han räknade sekunderna och kollade maniskt på klockan de sista 20minuterna innan kalaset..
 


Inte nog med att det är hans första kalas,så har även sovet borta för första gången utan mamma i helgen''snacka om Melwin haft en underbar helg''

Kraaam!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback