Min dag..

Började med att röja mig fram här hemma,tänkta ta en bild men strunta i det.
Nu har jag fått undan på det värsta men är långt i från klar,men jag tänker inte göra mer just nu och kanske inte mer idag heller,börjar surna till ordentligt på mina kära familjemedlemmar här hemma!!

Måste säga att det är fräckt att förvänta sig att jag ska komma hem och städa efter dem alla var gång jag lämnat hemmet..

Funderar starkt på att strejka på riktigt!!!!


Så nu sätter jag mig i soffan med en kopp kaffe och läser hus&hem och drömmer att jag har just så fint som de har i denna tidning!!

Ha en kul Lördag alla fina!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback