Min fina tjej ♥

Titta så fin Alla hjärtansdag present jag fick idag av min fina lilla Fiddelie ♥..



Fina kakor i söt förpackning och en gullig nalle,lilla tjejen har shoppat dem helt själv för sina sparpengar''mammahjärtat tickar fort nu''

söta lilla Fiddelie 'älskar'

Jag tror min lille kisse kände på sig att det inte var någon kul resa han skulle på imorse:(

Fina Katvig ♥
Nu är han kastrerad min lill katt.
han mår inte så jättebra lille han:(han går så sakta och sävligt och ser så olycklig ut min lille vän.

Jag riktigt ser hur han blänger på mig,ser ni det med?


Kram/J


Kommentarer
Postat av: Malin

Men gud vad gulligt av dottern!

2010-02-10 @ 23:10:26
URL: http://vartradhus.blogspot.com
Postat av: jessica

Visst är hon rar vid mamma sin Min lilla tjej ♥...

kram/j

2010-02-11 @ 08:55:33
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback