snart klart...

Nu är barnens dusch snart klar,det saknas bara en toalettstol,rörmockarn och lite el så är den klar.
Jag ska bara barnsla till den lite med,helst hade jag viljat ha tiny busungar i hela duschen men hettar dem inte som wallies tyvärr...
Så då får det bli Hello Kitty istället:) hihi det får helt enkelt duga:)

Tycker den ser lite stel ut så här eller hur?

Saknar min röda dusch:( lite faktiskt!

men men det går att sätta färg på nya med:)

Nu ska jag sätta mig i lugn o ro med lite ljus och njuta av att jag finns och har världens bästa barn och de är friska och glada !!



Att jag snart har ett fint och helt hem och en underbar släkt och världsen roligaste jobb bör nog njutas även det!

Go'kväll alla!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback