Stora vita flingor....

Faller ner utanför och jag är galen,för jag gillar det tycker faktiskt det är mysigt:).

Ända tills jag kommer på att Robin ska följa med till landvetter och skjutsa Solvieg o Fracke till flygplatsen.
Det är kritvitt ute och det är stora vita flingor som täcker marken..
Pratade just med Robin och det är rätt mycket snö i Göteborg med,han lovade att de skulle att det riktigt lugnt.
De skulle göra ett besök på lager157 innan de får hem,nu har jag magknip och vill bara att han ska komma hem välbehållen....

Jag undrar om jag någonsin kommer kunna leva utan oro för mina barn,eller om jag för evigt är fast i oroa sig för barnen,jag gissar på att oron alltid kommer finnas där,bara att lära sig att behärska den så den inte tar över allt roligt man kan ha:)...

Idag kanske man skulle baka lite bullar med barnen!För det blir ingen städning idag jag ska vila min sänka var mer än lovligt hög så nu käkar jag antibiotika
Tikacillin och kortisonspray och hjälper inte det på 4-5dagar så kanske de måste spola rent,vilket jag inte vill:( då tar de hål på hinnan och låter varet komma den vägen,är det väldigt mycket så får slangen sitta kvar så de kan skölja om efter 3-5dagar låter Ajaj!
Så nu ska jag bli bra bums!!

Igår fick Melwin o Eddie fina tröjor av Mormor ''hemmastickade'' det är det bästa som finns:)

Till dem ska jag köpa svart Novastar täckvästar,kommer bli så fint i vår ♥

Ha en fin dag min vänner!

Kram/J







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback