Tack!!

Ingen magsjuka här puuhhh!!

Idag ringde de från dagis och sa att de misstänkte att Eddie hade magsjuka 'ryser' Thomas fick åka och hämta barnen på dagis och sen de kom hem har det varit full rulle på alla 3busarna ätit som vanligt och inte vare sig gjort nr 2 eller spytt ''tack gode gud''

Eddie blir ofta dålig i magen av sitt ventoline och det har vi fått öka på nu när vi renoverat och det far gipsdamm och isoleringdamm så det kan vara det..

Är trött så in i den efter en dag med massor att göra på jobbet,tyvärr glömde ju ta bild på det vi gjort idag..
Tur för oss på kidz att vi har Ingergerd som alltid lika snällt ställer upp och jobbar när vi behöver hjälp annars hade vi inte hunnit med hälften av det vi skulle  idag.

Tack snälla Ingergerd ♥

Du är toppen!

gäääääsp!!
Undra om jag orka hålla mig uppe längre än till kl 21 idag,då barnen ska hämtas på ungdomenshus och hos kompis.
Just nu sitter jag med min lille kisse Katvig min liten mår inte så bra:( åter inte alls och fy så ynklig han ser ut funderar på om jag bör ringa vetrinären eller brukar de vara så dåliga efter att de kastrerats har ju inga direkta erfarenheterav det och de jag har minns jag inte så bra..

Har ni erfarenheter av kastrering av katter??
Snälla ska de må dåilgt 1½dygn efter?

Kram!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!

Måste bara berömma er på kidz, ni är grymma!!!! Gjorde min beställning på en bugga idag och efter ca 5 min ringer jag och dubbel checka lite och då packa ni vagnen...HELT OTROLIGT!!!! Ni är underbara, kommer alltid att rek er och såklart fortsätta handla av er! Kram kram Carro

2010-02-11 @ 20:48:19
URL: http://familjenheideman.blogspot.com
Postat av: jessica

Åh tack för din order!

Tusen miljoner tack även för dina värmande ord,uppskattar dem så mycket.

Var det du som beställde reden?

Den är ju bara så läcker:) min storfavorit!!



Massor av kramar!

2010-02-11 @ 20:57:00
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja det var jag=) Tror du jag längtar nu el?=) Ska bli så kul att få hem den och med er snabba service så dröjer det ju inte länge förens den finns här hemma=) Tack igen! Kram

2010-02-11 @ 21:46:22
Postat av: Jenny

Hejsan.. Min katt Musse är kastrerad, men han mådde bra bara han hade kvicknat till efter att varit sövd. Så jag skulle nog slå en pling till veterinären för säkerhetskull.. Kram Jenny

2010-02-12 @ 05:13:49
URL: http://smulis74.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback