Trök-dag....

Sitter här och gnäller igen och funderar på vad vi ska hitta på,men det är inte så lätt att hitta på något alls tyvärr:(
Mitt hus är byggkaos igen....

Småbarnens rum är spärrade så där kan de inte leka,där uppe står det byggmaterial samt ett stort badkar,så där kan de inte vara heller..Vi har nu allt som allt varit utan badrum i ca 14mån..
Just nu är det bara rörmokarna vi väntar på och har väl gjort sen mitten av dec 2010,vi har ingen värme alls i tvättstugan golvet är iskallt och inget vatten till bad/dusch toa där uppe....
Det är slip damm överallt och barnen hostar och mår dåligt:( -Jävla xxxxx!!! om det inte hade varit för dig så hade vi haft ett hem och kunnat låta ledig tid gå till barnen och göra roliga saker med dem en dag som denna,när vi är hemma och lediga!!
Här nere är det djävligt kallt och svårt att andas pga av allt gips som rivs ner och lukten från ett mögligt duschrum är hemsk!

Kan inte allt ta slut snart så vi kan leva ett normalt liv,utan byggkaos överallt!

jag vill vakna en morgon utan bank och slag när de river ner väggar och städa efter sån skit var dag före och efter jobb alla lediga dagar jämt och sant....

Förvisso är vi nära nu,och det börjar bli ett slut på allt!
Bara ett och ett halvt badrum att riva ut och bygga upp igen,ett kök som ska bytas ut och så få klart på värmen i tvättstugan,vatten till badrum där uppe och en hel del el i tvättstuga och badrum...

Jag kan säga så här,skulle mina kunder på kidz få vänta och bli åsidosatta som vi blivet så hade vi inte haft en kund!!

Det är sjukt att det som lovats göras i dec 2009 inte äns blivet gjort i feb 2010!!

Nu har jag gnällt lite igen!!

Ha en fin dag alla!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback