Det blev som jag...

Planerade för imorse:)

När jag kom hem från jobbet idag runt 15 så gick jag raka vägen och la mig,det var så skönt att bara sova ut.
Tror jag sov i 2timmar och det hade säkert blivet en timme till om inte lilla plutten kommit in till mig och viskat i mitt öra -mammaaa,mammaaa får jag väcka dig?-mammaa mammaaa jag vill krama dig!
Älskade lille Eddie ♥...
När vi legat en stund kramats och pratat,så gick jag upp och:

Bordet var dukat med små räkbakelser med stark greve ost låg och väntade!
Då gillar jag faktiskt Thomas himla mycket ♥..

Till varmrätt blir det  potatisgratäng och oxefile stekt svamp ''mums''

Gratängen står i ugnen och filen är skuren:)
Alla mina barn är hemma,bara mina barn inga kompisar idag(jag gillar att barnen har kompisar här,men ibland är det skönt att bara vara vi tio!!

Jag överger er nu och ska njuta av att vara med alla mina barn ♥

Ha en underbart fin kväll alla fina!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback