Efter jobbet igår...

Blev det inte mycket gjort för mig!
En uppdatering av lager på kidz och sen Godnatt!!

Jag har fått en huvudvärk från hell med ett tillhörande illamående,så mina vänner igår blev det inget bloggande!
Just nu börjar min ipren ta bort värken och nu lägger jag min tillit till den
intelligenta värktabletten!
Hoppas på ett under:)

Idag kommer det vara fullrulle och jag tar med mig lite hjälp idag i form av en ståtlig kille med tilltals namn Kevin ♥
Vi ska uppdatera och packa dagen lång!

Tänkte jag skulle hinna med golven här nere innan jobbet med,roligare att komma hem ikväll om det är gjort!
Det är ju fredag och det betyder let's dance och fredagsmys m.mm god mat och lite snacks med mannen och barnen ♥ trevligt!!

jaha kommer inte på mer just nu så kanske jag återkommer en gång till innan jobbet,om inte go vänner så får ni ha en fin dag!

Kram!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback