Får bli

ett lite kort bloggis nu:)

Hoppas ni har en fin morgon:)

Själv har jag ett problem ett stort problem tandagnissel och morr!!
Min vita ulltuss springer upp i Fiddelies rum och gör både nr 1 o 2 ''ryser'' på hennes säng!!
Spelar ingen roll hur jag gör,han gör det ändå!

Hjälp mig!!!

Detta är panik,för så här funkar det absolut inte,nu måste vi slänga madrassen för jag får den inte ren:( och dessutom tror jag inte han slutar så länge den osar lite av nr 1....

Dumma kissvig!!


Har ni råd till mig???

Ös på mig dem!!!


Ha en underbart fin dag mina vänner!

p,s jag kommer ha lösenordskyddade inlägg här på min blogg,för er som vill kunna se dem medl mig så ska ni få ett lösenord:)

Kram/j



Kommentarer
Postat av: Kristina

Mitt enda tips är att kanske sätta citrondoft inne i rummet/ sängen, katter hatar nämligen citrondoft. Och madrassen måste du nog slänga. Tyvärr så är det ett vanlig "problem" med hankatter, de vill gärna till att markera och det luktar ju sååå illa!



Jag vill ha lösenordet till dina låsta inlägg, du har ju min mailadress också :-).

2010-01-21 @ 09:02:59
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: camilla

hej jag vill ha ditt lösen läser varje dag din blogg tyvärr har jag ej haft ork att skriva i min eller gjort något med hemsidan nu vi har en jävla ekonomiskkris så vi får se om vi rer ut det + en massa annat som jävlas kram camilla tänker på er och vickan varje dag

2010-01-21 @ 09:17:18
URL: http://www.djurfotografen.com
Postat av: Jenny

Hejsan.. Min katt Musse kissade i min säng ett par gånger och jag kom på att det var duntäcket han gillade att kissa i. Så tog bort det och testade att ha en vanligt täcke, och det hjälpte. Han har inte kissat mer i sängen efter det. Och jag vill gärna ha din lösen. Hoppas det löser sig. Kram Jenny

2010-01-21 @ 09:35:22
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Ett tips ha 2st kattlådor 1uppe och 1nere :)

2010-01-21 @ 10:03:03
URL: http://yasminehall.blogg.se/
Postat av: fröken Elin

Du måste byta madrassen, för de vill gärna doftmarkera på samma ställe. Hankatter kan få urinvägsinfektioner lättare än honkatter. En del i detta kan vara att det är för mycket salt i torrfodret (enligt person i djurbutik, jag är ju inte veterinär;-)). Jag vill också ha ditt lösenord...

2010-01-21 @ 16:23:51
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: furman

Du känner ju mig, mitt tips är att ge bort katten och inte skaffa en ny. Nej, jag bara skojar! Men prova att byta madrassen och spraya citrondoft lite runt hans favoritkissar-ställen. Kanske en sån där doftgraj som man trycker på så det luktar citron med (har sett på tv-reklamen) Och jag vill gärna också ha lösen, det var en smart idé att lösenordsskydda vissa delar av bloggen. [email protected]

2010-01-22 @ 08:28:46
Postat av: Zara

Jag vill med kinna fortsätta o läsa din underbara blogg!!

Tips på katten, Lägg ut apelsinskal och citronskal. O gnid in citronsakft där du inte vill att han ska vara.



Kram Zara

2010-01-22 @ 08:59:05
Postat av: Tina

Min kunskap om husdjur är lika med noll så jag har inget råd att ge dig men du har ju fått en massa bra tips ändå! Vill gärna ha lösenordet =)!

Kram Tina

2010-01-22 @ 12:35:49
Postat av: Jess

Tyvärr inga tips men vill gärna kunna läsa din blogg även framöver!Ha det gott! Kram Jess

2010-01-22 @ 23:13:43
URL: http://jessbodin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ah panik. Ge mig lösenordet nyss. Är ju beroende av din blogg ju! kram

2010-01-23 @ 09:43:43
Postat av: jessica

Tusen Tack

För all era tips<3

Min buskatt har mist vettet helt,igår satte han sig och kissa på min tröja mitt framför mig ''chockad''

Thomas säger att vi får börja om från början,kastrera han och lära om han..

hoppas det ska funka



Ni är underbara som gett så mycket råd och jag kommer testa dem alla:)Jag ger inte upp!



Lösen ska ni få allihop:)måste bara komma på ett bra först:D



ha en fin dag alla

2010-01-25 @ 08:25:00
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Mona

Häll ättika och citron i en sprayflaska och spraya när du rengjort väl. Funkar bra på våra katter. Behöver sprayas igen innan lukten försvinner helt, hos oss funkar varannan, var tredje dag.

2010-01-27 @ 10:52:37



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback