GodMorgon mina vänner ♣

Hoppas ni haft en bra morgon utan stress och dåligt morgonhumör.

Min dag har börjat helt ok,bara ett litet morgongnabb med Fiddelie:(och det var mitt fel ''skäms''
Men det var ok när hon åkte till skolan,aldrig kul att någon är ledsen när man skiljs åt på morgonen..
Min fina tjej ♥


Inatt har drömt hela natten känns det som,om samma sak om och om igen,denna gång var det lustigt nog ingen mardröm.Utan en bra dröm,jag har renoverat KIDZ och j-vlar vad bra det blev vitt,ljust och öppet med världsbäst planering!!

Min superEjaa (eddie) behöver en ny säng,och jag tänkte att Eddie o melwin ska dela rum,mina barn är roliga även om de har var sitt rum så vill de samsova ''mina hjärtan''så har ni tips på två inte allt för stora sängar så hojta till:)
''gärna billiga'' men de måste vara bra och säkra inga vingelpellar:D
Detta vill Eddie lyssna på,hela morgonen har den gått varm:)

/>
Oj nu är kaffet slut och time too sätta fart igen!


Ger er en bild på livets gång på hjul!


Ha en underbart fin dag kära ni!





Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!

Nu har ju jag en liten fråga om uj syskonvagn tänkte jag kunde ta den här på bloggen hoppas det är okej?=)

Jag har ju stirrat mig blind på uj syskonvagn i coco....men nu verka inte den finnas med längre och nu är ju en ny modell på väg. Kommer det några fina färger i den nya ujn syskon till våren? Hoppas hoppas eftersom jag måste köpa en sådan vagn innan maj.

Hälsningar

Carro

2010-01-20 @ 16:38:17
Postat av: jessica

Hej Carro:)

Kul att du frågar mig:)Tyvärr kommer inte Uj i ngn ny färg till våren:(..

De som finns är:

brun

svart

marin

moss

chile

flint

men med en häftig sittdyna så kan det nog bli häftigt med dessa färger:p



kram

2010-01-20 @ 20:05:51
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback