Har ingen aning om vad...

jag ska skriva om idag,det är tomt:)

Skönt är allafall att min smärta är borta,känner den inte alls längre,tröttheten är kvar men inget ont!
Wonderbart!!

På måndag fylller min lilla fina Fiddelie år min söta lilla pratkompis,så idag måste vi köpa paket,vad hon ska bjuda på det planerade vi redan igår,min lilla sötis är snart 8år min lilla bebis med det svarta håret,jag minns när hon var nyfödd,det bästa som fanns var att lägga henne brevid mig och sen få klappa på det lena babyhåret som låg över de små öronen *längtar tillbax* hon var så snäll min lilla bebis ♥ kunde ligga i timmar och bara njuta av att titta på henne..

Idag börjar jag jobba och känner mig inte direkt laddad då jag är trött som tusan trots att jag faktiskt somna riktigt tidigt igår*för att vara jag* borde man inte vara utvilad efter långledigt?
Jag har ju varit hemma sen julafton med barnen och det har varit värt miljoner att bara få njuta av det:)
Men allt har sin tid och nu är det jobba som gäller igen och det är roligt det med:)
Lite har jag jobbat under denna tid men hemifrån så jag får räkna bort kanske 3dagar allafall:)

Nu ska jag busa med min lille buse här innan jobbet och passa på att göra det nu när smärtan är borta!!

Ha en fin dag alla mina fina vänner :)

Kram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback