Hemma♥

Nu är jag hemma igen och disken är klar,bara lite småfix kvar så är det kväll för mig!
Jag är riktigt trött då det gått i 100km/Timmen idag och det med resultat aw09 är uppdaterat och nu är rean igång halva priset på allt!

Fyndlådor för 500:- som är proppfulla med kläder till ett värde av 1250:- tror jag ska funka riktigt bra:)

Så jag har mina aningar om att det kommer bli full rulle imorgon med;)och det gillar jag!

Imorgon har jag möte med Christer på Novastar jag är helt stötkär i NovaStars design,det är kläder som passar lika bra på dagis som på kalas!
Så för alla som tycker som jag NS äger,nu är det bara 2v kvar så kommer den nya kollektionen och jag lovar jag kommer lägga ut den med blixtens hastighet!

wowiiieee Kollade i admin just och det är full rulle på KIDZ även på kvällen hehe!"
Jag kommer inte vara sysslolös imorgon heller som jag misstänkte!

Nu måste jag förbereda mig för att komma i säng tidigt,så det inte blir som igår:)

Sov gott mina vänner!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback