Kallelse...

buhuuu:(
Igår kom kallsen från kirurgi-och onkologicentrum i norrköping.

Alicia ska undersöka matstrupen:(...
Vet helt ärligt inte alla undersökningar min lilla tös fått gjort,men det är många och jobbiga tester!
När hon var mindre brydde hon sig inte särkilt mycket,blodprover var inga problem!
-svettest
-hjärnrönken
-vara utan vätska/dygn
-dagvård med olika tester.
-balans,styrka,konsentration tester
-rönken näsa/svalg
-ekg
-undersökning UL hjärta
-UL urinblåsa
-Ul buk
-ledrönken
jag jag kan rabbla på i det oändliga,tycker så synd om henne min lilla tjej!

Nu ska hon allafall in och få en slang genom näsan till matstrupen som är kopplad till en liten dosa,det hela ska ta ca 2timmar och ska ske den 26/1 2010 och jag är redan nu nervös:(...

Ph-mätning kallas det.

Efter det har hon en hel del andra undersökningar att gå igenom med,ibland undrar jag om det ska vara nödvändigt.Men får lite på barnmottagningen och på det gör!

Lilla strumpa ♥




Vet att många är trötta på kylan och snön,men jag är en av dom som gillar det:)
Titta så fint!

grannens fina träd och buskar från mitt köksfönster.


Min stora ''lilla'' 8åring på väg till skolan idag vid 07:17 med sina fina födelsedagspresenter:)



Nu ska jag dammsuga och efter det steka plättar som det stod på önskelistan här idag ''hihi''


Ha en fin dag alla!


Kommentarer
Postat av: Brittmarie

Hej Jessica!

Vad fin hon var lilla Fiddelie i dag i skolan i sina nya kläder. Vi tittade på alla fina bilder tillsammmans i klassen på sidan du skickade med.

Jag berättade för henne att jag har ett minne när hon föddes, då storebror kom och sa att han hade fått en lillasyster till. Han var stolt över henne.

Vilken fin tårta hon fick på sin födelsedag.

kram

2010-01-12 @ 21:50:58



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback