Kan det inte vara nog nu....

Varför??

Nu står vi utan vatten helt och hållet!
Inget varmvatten!
Inget kallvatten!
Det går inte att spola i toaletterna!
Det går inte att laga mat!
Det går inte att diska!

Hur mycket sån här skit ska man behöva utstå,alla man ringer skyller på varandra!
Ingen kan,vill eller ska göra något åt det:(
HUR kan varmvatten frysa egentligen??

Ska inte vattenrör klara kyla?

INGET FUNKAR HÄR!!

Jag mår inte bra idag heller,samma som igår värker i armhållan ner mot armbågen och sen strålar det ut i ryggen och bröstkorgen,det gör så jävla ont och jag känner mig helt nedrogad av sömntabletter trots att jag aldrig använt en ända tablett!
Det känns som om det är hjärtat,men det är det säkert inte utan bara en muskelsträckning men ont gör det så in i den!!

Jag har en värsting dag!!

Kan ni inte snälla få mig på gott humör med lite roliga saker era barn gjort/sagt!


Puss!


Kommentarer
Postat av: camilla

hej jessica

jag sa till vickan att detta kunde hända dig.. vi måste ha rinnade vatten hela tiden när det är kallt och varmvatten går i hopp med kallavatten så det kommer ej om det fruser... vet hur det är bruka få köra vatten till oss och djuren men nu har jag rinnade vatten i karanen och det funkar pappar ta i träd har vickan berättat när jag fick bära vatten.... fast vi bor ju i ett hus från 1881 så det är väll så då .. stackare vet hur det är och det tar typ flera timmar längre vi brukade ducha hos bror.......kram camilla

2010-01-06 @ 14:59:35
Postat av: furman

Jag kan tyvärr inte glädja dig med något kul mina barn sagt eller gjort. De är faktiskt ganska tråkiga när jag tänker efter. ;-) Hoppas allt löser sig med vattnet, usch och fy för ett sånt fuskbygge! Du borde sparka ut Curt från hans eget hus och flytta in där, han har nog varmvatten tror du inte?

2010-01-07 @ 13:03:08
URL: http://outwitter.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback