Lyckat Kalas<3

Tror minsann min lilla 8åring fick exakt det kalas hon ville ha,hoppas det allfall:)
Tror hon haft en bra dag allafall om jag ska tyda hennes humör:)


Är ganska trött så det får bli mer bilder och mindre text *hihi* och japp nu funkar det att föra över bilder igen ''fattar inget''

Här ligger en helt ovetande nybliven 8åring och sover i mammas säng ♥

fnissandes står det en rad med syskon och stoooor kasse med födelsedagspaket:)

-Vad är det för dag? för det är ingen vanlig dag Fööör det ä' Fiddelies födelsedag!!




Fina lille gumman min!

Ballonger och godispåsar!!




Det är noga att det blir lika alla 10 påsarna,igår valde hon noga ut vad det skulle vara i,tror det tog 45min:).

Maten är klar och framdukad:
Revben,lax,rostbiff baguette,ost och potatisallad hade lilla födelsedagsbarnet önskat!



Här väntar de på gästerna framför barnprogramen!



Vad kul det är att fylla år:) paket paket!



Tårta med:)



Blåsa ljus!! mammas fina tjej!


tack alla ni som kom och gjorde Fiddelie så glad:)



Kram alla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback