Nu är det kväller...

och jag är olydig!
Jag hade ju lovat mig själv att lägga mig tidigt,men nu har klockan sprunget iväg igen!
Bad bad bad!
Nu kommer jag vara supertrött imorgon igen,att jag aldrig lär mig:(....

Eftersom det är mega mycket att göra på kidz är det ganska bra om jag är pigg,så fy skäms på mig!

Har svårt att lägga mig,jag har som alltid tänt lite ljus och ute snöar det,det är så lugnt och mysigt att bara sitta och lyssna efter barnens andetag,känna lyckan att de är mina och de finns och är!

Har jag inte det bäst så säg!

Sov gott vänner!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback