Nu sitter jag här igen....

med en dundrande huvudvärk 'aj,aj,aj'ska den aldrig ta slut!!
Tryck mot höger öga och med en oro som gnager för morgondagen...
Min lilla duktiga tjej,hoppas att allt går smärtfritt imorgon!!

Pratade just med Robin som är snäll och kör mig till jobbet var morgon''min stora duktiga pojke ♥ han var inte riktigt bra han heller kände sig febrig:(
Kevin var hemma hos Robin det gör mig varm i hjärtat när de håller ihop mina stora fina pojkar ♥

Min hjärna är tom kommer inte på vad jag ska skriva om alls idag så det får bli GodNatt på er alla!

Jo en sak ni måste komma till oss i butiken för nu plockar vi upp Villervalla:)


Helt nytt är villervallas sängkläder finns i junior och baby strl!

Nu måste jag sova!


Puss!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback