Ny dag...

Det var ett tag sen det startade här hemma,alla barnen är påklädda och klara för dagis o skola,till och med jag är så klar jag kan bli.
Jag längtar efter en helt ny garderob,har samma trasor på mig varje dag känns det som,blir inte att jag shoppar till mig själv när jag känner mig i strid med min kropp!

Denna dag för med sig inte mindre än tre möten,så det gäller att planera dagen där efter...
Första mötet:
Kl 10:00 brukar ta ett par timmar.
Nästa möte:
Kl 13:00 ingen aning hur lång tid det tar.
Sista mötet:
Kl 16:00 Kanske tar ett par timmar.

Sen är det dags att åka hem till barn och hem:)

Lite bilder från imorse(då jag vet att många vill ha bilder i mina blogginlägg)


Liten Fiddelie tar på sig,lilla strumpan vad trött hon var!
Stora syster kommer till undsättning,lilla rara Nathalie.

Fredrik är en riktig klippa,hämtar Fiddelie precis varenda morgon till skolan,tack snälla för det!

Fina raggisar som ''kidz'' favorit Ingergerd ♥ gjort ''tack snälla''

Mina barn+jag älskar raggisar och allt som är hemmastickat är så mysigt!

Sista bilden för nu är en trött,men färdigklädd Alicia:)


ha en fin dag alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback