Jag...

Vet inte riktigt vad jag skulle ha för rubrik på detta inlägg,men jaja det får bli som det blir...

Ibland kan jag känna att man jobbar för hårt med att lägga sina egna åsikter på varandra,vilket ofta inte leder någon vart.
Varför har vi alla så svårt att förstå att alla inte kan tycka samma om allt,det som för mig är det ända rätta kan för dig vara den totala motsatsen!

Jag själv är absolut inget undantag utan snarare tvärtom ''tyvärr''

Livet ser så olika ut för oss alla och det måste ju även göra att vi ser olika på mycket!

Likaså det att man kan såra varandra utan att man egentligen själv kanske vet om det...

Mitt liv är just nu fullt med mycket skit och vi har det nog jobbigare än vad många tror,både med vårt hus och med hälsan...
Jag kan inte kräva att få förståelse, för att mycket annat kommer efter att jag kanske inte hinner med det jag lovat,mitt liv och det som jag på måndag tror jag ska kunna göra på torsdag kan ändras på på tisdagen!
Jag har 8 barn som alla kommer först och så kommer det alltid vara...
Jag kan inte kräva att alla ska förstå att min hälsa gör att jag kan vara på G som tusan en dag för att nästa dag vara helt slut(det är min hälsa som betsämmer,inte jag)
De dagar då orken är borta då måste minsta lilla ork gå till mina barn och mitt jobb och då blir det tyvärr mina goa vänner som jag sviker:(är så ledsen för det!

Jag kräver inte av er att ni ska förstå,men jag önskar med hela mitt hjärta att ni vet att jag tänker på er och ni är mina vänner trots att ni säkert tycker att jag inte bryr mig,för bryr mig det gör jag och jag vill finnas för er!

Jag vill finnas,jag vill skratta,jag vill ha kul,jag vill bli som förut!

Är du min vän?

Jag är din!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Gumman.. jag förstår dig.. KRAMA

2010-01-24 @ 15:43:34
URL: http://bombshellbaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

krama

2010-01-24 @ 17:37:40
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vad jag känner igen mig i detta inlägg=) Jag önskar också att mina vänner hade förstått att jag finns där trots att jag inte ringer varje dag el vecka. Jag lever ständigt med mitt dåliga samvete inför alla mina vänner...jag har tre barn det fjärde på väg och jag min älskade man som jag mer än gärna umgås med när han är ledig. Det är så tråkigt att vissa människor inte kan förstår...jag har fått massa sit för att jag inte hör av mig till vissa mmm...men jag är ju bara människa och min familj är nr ett för mig!!! Sen har man vissa vänner som tack och lov förstår och som vet att jag finns där för dom i alla lägen där an det gå ett halvår utan att träffas och när vi träffas så var det som igår och det är härligt! Skönt att höra att det finns fler som ha det lika. HA det gott! Kram kram carro

2010-01-24 @ 20:22:03
Postat av: angela

Älskade vän! Du vet att jag förstår och att jag mår och känner likadant. ibland orkar man, ibland orkar man inte!

men jag finns alltid kvar här endå! de kan du lita på

puss

2010-01-24 @ 22:17:34
URL: http://lilleprins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Angela min vän

Du betyder massor för mig,kära du!

*kram & Puss*



carro

Krama om dig och hoppas dina vänner förstår vilken fin de har i dig..



kram

2010-01-25 @ 08:09:24
Postat av: Annika

Jag vet var du finns och du vet var jag finns.Det räcker,Kram

2010-01-25 @ 19:03:34
Postat av: jessica

Annika min vän

Tycker du alltid finns för mig,minns du min dröm jag berätta för dig,tror den betydde att jag måste finnas mer för mina vänner och inte bara belasta dem med mina problem!

Tack för du står ut med mig



kram

2010-01-25 @ 22:33:32
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback