vad ska vi gör???

Jag kommer inte på något alls!
Jag gjorde allt det jag skulle igår för att ha en slappar dag idag,men nu börjar det bli tråkigt att bara slappa!
Visst jag behöver dammsuga o skura igen,men det gör jag ikväll (man lär av sina misstag efter gårdagens skurhinks olycka)samt att jag faktiskt vill göra något annat än att städa med!!

Så nu lägger jag mitt hopp på er kära läsare!

Vad ska vi göra idag???

Ha en fin söndag och snälla peppra min kommentarslåda ''Snällaaaa'' jag vet ju att ni finns:)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Shoppa blommor och tulpaner är aldrig fel! Fika är alltid trevligt :-)



Tack snälla Jessica för den fina julklappen. Vad överraskad jag blev och jätteglad såklart. Ni är för goa ni! Kram

2010-01-17 @ 14:49:07
Postat av: jessica

hanna

Det är du värd miljoner gånger kram

2010-01-19 @ 09:17:57
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback