Vi Börjar nya året med ett stort....

GRATTIS!
Världens bästa RONJA♥

Hoppas du fått många fina och roliga paket!
Massor av grattis kramar från oss alla tio!!


hade tänk blogga om igår med:)men det får bli senare då min kamera inte vill riktigt som jag tyvärr och jag vill blogga med bilder *fniss*
Vi hade som alltid väldigt trevlig och maten var som vanligt den med:) GUDOMLIGT GOD!
Tack Mamma o Pappa!

I väntan på min kamera så gör jag som så att jag visar er en pulkadag istället:)

Mina älskade 5 minsta barn i pulkabacken!
Full fart!
SE UPP I BACKEN!!!



Efter mycket bus i backen,smakar fika riktigt gott:)

Iskalla små fingrar iiieee! ajaj!

Efter lite gott i magen så upp i backen igen:)




Sist men inte minst:)

En fin bild på den duktiga Fotografen Yasmine Häll♥





Ha en fin dag alla goa läsare och en riktig god fortsättning på det nya året!

Kram/Jessica


Kommentarer
Postat av: Natali

Om jag orkar pallra mig ur sängen hehehe...så ska vi oxå ge oss ut i backen. Vilka fina barn du har. Jag som blir snurrig av att ha mina 3 till backen. Du klarar dina 5 småttingar galant.

2010-01-01 @ 12:52:50
URL: http://minmolly.se
Postat av: Natali

GOTT NYTT DECENNIUM förresten! Blir det fler barn där födelse året blir 11 eller 12. Eller är det dags för barnbarn detta decennium?

2010-01-01 @ 12:53:44
URL: http://minmolly.se
Postat av: Yasmine

Usch ta bort bilden på mej -.-' så ful.

2010-01-01 @ 13:02:04
URL: http://yasminehall.blogg.se/
Postat av: jessica

Natali

Du så snäll vännen puss Ett gott nytt till dig med:)

Inga sladdisar än tyvärr,men man vet ju aldrig vad livet och framtiden bär med sig;)



yasmine

Jag tycker du är jättebra på bilden och den gärna kvar på bloggen om jag får puss



2010-01-01 @ 21:06:06
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback