yeeeess!!!

Vi fick låna skidor så nu är lilla Fiddelie glad igen.Hon har varit så ledsen och gråtet sagt att hon är sjuk och ömsom gråtet för jag inte kan köpa skidor åt henne.Alla ska åka skidor i klassen imorgon och fy vad jag kände mig dum när jag inte kunde hjälpa henne.Men så kom hon på att Sam hade ju två,så pappa Thomas ringer Sams pappa och så var det klart:) Tack snälla Veronica o Henrik *kram*
Imorgon ska hon för första gången få åka skidor,hoppas snön blir kvar länge så de hinner åka många,många gånger.




Nu ska jag sova och hoppas på att vakna pigg imorgon:)

Kram alla goa''




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback