Åh nej!

Även om jag visste att det inte var vår tur nu,så är det med sorg i hjärtat!

Älskade Lilla Ozzy är såld,vi kommer aldrig mer få hålla,krama och busa med Ozzy.
Aldrig mer kommer du älskade Ozzy hoppa upp i mitt knä,titta mig i ögon och vifta på svansen..
Du hjälpte mig på många sätt lille vän,mer än någon kan tro!

Saknar dig mer än jag med ord kan beskriva!

Glömmer dig aldrig min vita krigare,någonstans fanns hoppet att du skulle bli min eller vår!

Du kommer få det så bra med din nya familj,en samojed kompis på två år blir din vän!

Ozzy ♥

Sista bilderna på dig min vän,när du skulle åka hem ''trodde jag skulle se dig igen,men ack så fel jag hade''




Jag hade chansen-men kunde inte ta den ♥



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback