Att göra Lista:

Idag har jag en del jag ska hinna med så då gör jag en KOM I HÅG lista!

-Dammsuga-skura hela huset!
-Bädda sängar!
-Handla!
-Ordna med maten till kalaset!
-Byta i kattlådorna! 14:30
-Plocka ur diskmaskinen! 14.30
-Göra rent kylskåp inför semstern! 14.30
-Altanen!

Känns som om det räcker där + att jag bööööör sätta fart :-D

OHHHH Barnen är värre än värst,hittar på bus och rackartyg hela tiden HEEEELP MEEEEEEE!

Tur  VärldsBästa  Robyn dancing on my own dunkar för fullt här inne annars skulle bli inspärrad för JAG vill Vråååålaaaaa!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback