Då var det dags att börja packa!

Varje gång tänker jag-Den här gången ska jag inte ha så mycket med mig!!

Jag gör helt enkelt en lista här (
jag vet inget roligt för er att läsa,men himla bra för mig )


-Eddie
8par kalsonger.
7t-shirtar.
4par shorts
2par jeans.
2mysbyxor.
2tjocktröjor.
1jacka.
4par strumpor.
Badlakan+tandborste.
3 leksaker
molo converse o crocs

Astma medicinen!

De stora får packa själv och så kollar jag bara så de fått med det de ska :-D


-Melwin
8par kalsonger.
4par strumpor.
7 t-shirtar.
4par shorts.
2par jeans.
2 par mysbyxor.
2 tjocktröjor.
1 jacka.
Badlakan och tandborste.
3 leksaker.
molo converse o crocs

Krupp medicin


-Alicia
5klänningar.
3kjolar.
8par trosor.
4par strumpor.
4par legging.
5tröjor.
2tjocktröjor.
1 jacka
Badlakan+ tandborste.
3leksaker
molo converse o crocs



-Fiddelie
5 klänningar.
3kjolar.
4legging
5 tröjor.
2 tjocktröjor.
8par trosor.
4 par strumpor.
1 jacka.
Badlakan + tandborste.
3 leksaker
molo converse o crocs





Så alla måsten jag ska ha med ''som jag absolut inte får glömma)

-Batteriladdare till Mobilen/laptopen och kameran!

-Kameran,laptopen och mobilen såklart ;)

-Ipren,alvedon till barnen,solkräm,plåster febertermometern!

-Tandborstar o tandkräm,deo och parfym,smink,borste,shampoo.

-Kylväska+klampar med dryck (vatten )..

-En bra bok ( måste hoppa in på bibblan innan jag åker)

Jag avslutar där och kommer ni kära vänner på något viktigt som ska med så säg till,kommer garanterat fylla på min lista :-D

Ha en fin dag alla!


 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback