God förmiddag mina vänner :)

Sommar råder även idag ''underbart'' Thomas jobbar sin sista dag innan hans semester börjar.
Jag och barnen passade på att sova ut ( vissa busar sover än :-o förvisso var de vakna vid fyra imorse och fram till nästan sju ''bastu i sovrummet och så två svettiga barn som inte kunde sova lägg på dunder allergi på det så har ni min nattsömn :-D...

Så nu har jag smörjt in två av fyra med solkräm,vilket är hur viktigt som helst dagar som dessa.


Tänkte jag skulle börja med Dagens outfit på bloggen'' har svårt att veta vad jag ska blogga om vissa dagar och då kan det vara bra att ha att ta till..

Vi börjar med Fiddelie o Alicia!

Alicia i Fixoni klänning med prickar,Fiddelie i klänning från ej sikke lej..
''kan tipsa om att det bland annat dessa som kommer i våra fyndlådor på kidz

De andra två kommer kanske upp sen när de vaknat ;-)



Säger det igen,kan ni inte bara lämna ett Hej när tittar in ''blir jätteglad då ju :-p ''

Ha en fin dag alla!
kram/J



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Härligt med fortsatt sommarvärme. Här hemma har vi det grått och trist. Ganska skönt i och för sig när man har saker att fixa med hemma.

Ha en härlig dag!!

2010-07-05 @ 11:07:02
URL: http://www.caessa.se
Postat av: tia

Lämnar ett litet avtryck och hoppas att ni får en underbar sommar <3

2010-07-05 @ 11:31:25
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: jessica

Tack för ni tog er tid och lämna ett avtryck :-)

Love att se att man fått en kommentar puss

2010-07-05 @ 12:30:56
Postat av: Erika

Hejhej!!



Läser här ibland o har även handlat i er butik. Jag är nyfiken på om ni kommer att vara med i Fam Annorlunda?? Ha en bra dag i värmen!

2010-07-05 @ 13:52:45
Postat av: jessica

Hej Erika :)



Vi kommer inte att vara med i år,vi får se kanske i nästa säsong..

Vårt liv är alldeles för upp och ner just nu med huset och hälsan.



Har du med blogg?



Kram på dig!

2010-07-05 @ 16:16:05
Postat av: jennie

Hej Jessica.

Vilken fin blogg du har, skulle oxå vilja blogga. Härliga bilder du har lagt ut på alla dina härliga ungar. Jag hoppas ni alla får en underbar semester. Kram Jennie // Du får hälsa lillasyster Nancy om hon har vägarna förbi

2010-07-05 @ 17:41:35
Postat av: Jessica

Hej Hopp Jennie :)

Kul att du hittat hit,klart du ska blogga ''säg till mig då'' så jag kan följa dig och dina fina barn <3..

Hur har du det i sommarvärmen?



Ska hälsa syster din!



Kram/Jessica

2010-07-05 @ 19:06:29
Postat av: Anonym

OK, jag förstår. Låter som ett klokt beslut!



Nä jag har ingen blogg. Ha det bra!

2010-07-06 @ 08:06:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback