Hej Hopp!

Jag kan och vill lova er att Robin haft en riktigt festhelg från torsdag - söndag han har ett stort gäng med härliga vänner och det är jag så himla glad för :-)

Igår var en del av gänget här och grillade korv och drack lite pils,Syllerstorpet vart hur lyckat som helst!

Tänkte låta bilderna tala för sig själva :-D '' har lovat att lägga ut bilderna här så kommer de ;-)

Börjar med Syllerstorpet :-D


Syns det vilken lycklig son jag har ♥






Visst ser det ut som att alla hade kul :-)

Grillmaster ;-)



 

Så nu måste jag ut och bada och busa med mina små troll:-)

Lägger ut lite mer ikväll!

Kraaam



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback