Idag...

Har jag en hel del att hinna med,men känner mig än så länge rätt lugn.
Misstänker att pulsen kommer stiga framåt kvällen när jag inser att nu är det riktigt bråttom :-D

Tårta ska beställas,mat och dryck inhandlas.
Servetter och annat smått och gott!

Innan dess ska jag in och fylla på lite järn så står jag nog pall även denna helg!

Tänk att den där lille charmisen som slängde sig om min hals och sa Min mamma är bäst i världen (jäärden)!


Kunde alla världens traktor märken utantill,älskade dumper och lastmaskinen klädde ut sig till Batman och ibland Emil i Lönneberga med bössa och mössa( som för övrigt var favoritfilmerna )

Imorgon fyller du 20 år min älskade son ♥ tänk vad tiden går!


Nu ska jag sluta innan jag blir sentimental!

kram på er!

 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja du Jessica visst går tiden åt skogen för fort. Freddan blev 20 i mars och Ullis blir 18 nu! Fattar liksom inte att de är stora nu, vuxna!!!!!!

Hoppas ni får en kanondag imorgon! Kramiz

2010-07-08 @ 12:52:34
URL: http://jessicaroth.blogspot.com
Postat av: Elin på Kidz! :)

Hej Jesscia! Hoppas ni har det bra på er semester. På kidz är det för tillfälllet lugn så passar på att ge dig en kommentar, vet ju att du gillar dem;)

Hoppas kalaset för Robin imorrn blir lyckat! Hälsa alla & ha det fortsatt bra!:)

Kram

2010-07-08 @ 17:01:17
Postat av: Alexandra

Oj är robin redan 20 å gammal.. Oj oj så fort tiden går!

2010-07-08 @ 22:16:43
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback