INTE mer städning nu TACK!

Nu har jag städat i tre dagar och är så trött på att ta av min dyrbara semester tid ;-)
Men skönt att ha det rent är det ju trots allt ''bara fönstren kvar nu,men dem lejer jag ut''

Blev inget Jönköping för mig igår :-( det tog lite längre tid att fixa Fiddelies rum än vad jag räknat med,typ bara 6 timmar!! Sortera leksaker tar alltid mer tid än man tror!!

Fick lite hjälp att skruva ;-)

Fiddelie är så nöjd med sitt rum <3 även om det är hel del kvar att fixa med :-D

Hämta Hylla och några tavlor på väggarna upp med gardinen igen så hoppas jag det ska se fint ut :-)

Efter en storstädning är det gott med lite god mat ''love my family''


Det var vad jag sysslade med igår :-)

Jag har att göra idag med kan man säga ;-)


That's life on Ben ;-)

Men först ska jag till Jönköping och inhandla hylla och tavla och tvätten den ligger nog kvar där den är nu även när jag kommer hem ''om jag känner min andra hälft rätt''


Ha en fin dag alla goa'



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback