Jag vet..

Att livet är en gåva och barn är det dyrbaraste ♥

Dagar som dessa är man full av tacksamhet över att vi har varandra,att Robins bil står här utanför just nu och att han sover här hemma precis som hans 7 syskon är bara för underbart..

Jag är en riktig hönsmamma,vet också att mina barn tyvärr blir lidande av det ( även om jag försöker att hejda mig så gott det går )

Ni är och det vet ni mina älskade barn det mest underbaraste i livet,ni måste vara rädda om er och varandra!

Älskar er för alltid ♥

/Mamma


Innan jag åker till jobbet igen måste jag visa vad jag hittade på mitt köksbord idag :-D


Önskar er alla en fin dag!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback