Läser..

En blogg som berör mig så mycket!

Den handlar om en familj precis som min och kanske din med.
Skillnaden är ändå väldigt stor.......

De har en Ängel i himlen och en på jorden!

Mamman som skriver bloggen har med sitt sätt att skriva om det ofattbara som tyvärr hänt dem ändrat hela min livsyn.
Jag tar absolut inget för givet längre!

Deras älskade Ängel är lika gammal som min Alicia hon skulle få börja skolan nu i höst precis som min Alicia.

Känner så med dem,tänker på dem och sörjer med dem så det gör ont flera gånger om dagen!

Tänk vilken tacksamhet vi alla ska ha som har friska och levande barn!

Finns det egentligen något som betyder mer,kan man begära mer av livet!

Mina tankar går till er alla Ängla föräldrar!



Kommentarer
Postat av: Helen

Själv är jag änglafaster, min bror och hans sambo skulle bli föräldrar den 13 juni men någon gång mellan den 2 juni och 4 juni somnade deras son Rasmus in i magen...

2010-07-23 @ 12:24:34
Postat av: jessica

Krama om er <3

Tänker på er!

Kram/Jessica

2010-07-23 @ 12:52:51
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Gissar att det är samma blogg som jag följer om lilla L som blev en av de vackraste änglarna för ett litet tag sedan ........känner oxå såå med dem Vilgot är ju oxå lika gammal och börjar skolan i höst :-( Kram Magdalena

2010-07-23 @ 12:53:10
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja Magdalena,det är den!

Tänker på dem flera gånger om dagen och gjort det sen jag hittade till bloggen :-(



Man önskar så att man på något vis kunde lindra deras smärta och sorg,ändra på det som hänt!



Kram/J

2010-07-23 @ 12:58:11
Postat av: EliiinM

Jag läser också den bloggen. Det är så hemskt. Jag fattar inte varför cancern finns! Det är bara onödigt att så fina människor dör bara för en sjukdom. :(

Kram

2010-07-23 @ 14:27:31
URL: http://eliiinm.blogg.se/
Postat av: jessica

Håller med dig Elin :-( cancer borde inte finnas!

2010-07-23 @ 14:48:47
Postat av: emma

vad är adressen till bloggen? skulle vilja skriva en kommentar. kram

2010-07-23 @ 17:46:45
Postat av: Jessica

Här är länken Emma

http://bambinidolce.blogg.se/

2010-07-23 @ 21:11:15
Postat av: Ada

usch, vad hämskt :(

2010-07-26 @ 16:38:16
URL: http://owdiis.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback