♥ ROBIN ♥




Tänk att för ganska exakt 20 år sedan,smög jag in till Mamma o Pappa ''hade ont i magen,och haft det från och till hela natten'' men vågade inget säga..
Men min syster såg mig och sa till Mamma o Solveig som satt och fikade och då blev det fart!

Smärtan ökade på och efter några timmar '' så kom jag att för första gången förstå vad älska någon betyder på riktigt''






Fina underbara älskade Robin Grattis på din 20 årsdag!





Vet ni hur rik jag är egentligen??

Inget absolut inget kan jämföras med den lycka jag känner för att det är just jag som blev vald att bli din Mamma!

Att vara mamma till dig och dina syskon är det finaste jag har!

Det är lycka det och rikare än så det kan man inte bli!

Idag är det ingen vanlig dag för det är ROBINS 20 årsdag!!

HIPP HIPP HURRAAAA!

Älskar dig!

/Mamma o Pappa!




Kommentarer
Postat av: ada

grattis,:)

på 20-årsagen Robin <3

2010-07-09 @ 11:33:52
URL: http://owdiis.blogspot.com
Postat av: s

Ni verkar haft det bra!!!

Grattis!

2010-07-10 @ 13:52:32
URL: http://zuck.blogg.se/
Postat av: camilla

alltid kul med kort från förr

mvh camilla så gullig han var med tutte i munen

2010-07-10 @ 14:01:08



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback