Så var vi hemma igen då...

Tvättmaskinen går förfullt resväskorna är urplockade och nu ska jag ge mig i kast med dammsugaren och skurmoppen..

Allt är sig likt......

Drömmer mig tillbax till Österlen med all god mat och Mor o Far,Syster och familj och ser nu framåt sådär 6veckor då vi åker igen,då blir det LaLandia i Danmark...

Nu sitter jag med mina underbara små Katter,de spinner och vill ha hela min uppmärksamhet,Lilla Billie släpper mig inte ur sikte ''hon sitter till och med utanför dörren när jag går på toan ;-) min lilla Tjej''

Nähä nu är det bäst att sätta fart,har en bok att läsa ut efter jag städat klart!

Krambananiz!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback