Som sommaren..

Vilken sommar vi har,börjar tro att jag faktiskt drömmer.
Förvisso lite för varmt,kan räcka med en sådär 22-24grader och lite svala vindar,men vi ska inte klaga över värmen ''för hur många gånger har vi klagat över att den saknas'' nu är den ju här :-D

Helgen har varit toppen full fart,fint väder och massa kul hela tiden,det är sommar det ;-)

Thomas är med Eddie och fixar med något jag inte minns vad :-o Fiddelie leker med Jennifer så nu har jag bara Melwin o Alicia hemma,funderar på om jag skulle ta med dem och ta ett dopp alltid gött att svalka sig lite i värmen...

Jo så får det bli,ska bara vänta in en maskin tvätt till och matta på en innan vi drar ( 3 dagars tvätt är inte att leka med om jag säger så )

Ha en fin dag alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback