Trött...

Känner mig trött och seg,men har lite fix kvar innan jag kan koppla av helt,är det inte alltid så?

Jag har allafall så gott som packat färdigt till mig själv och sambon.
Eddie,Melwin,Alicia och Fiddelie är också så gott som klara,Nathalie har börjat packa hon med så snart så är vi redo för semester :-)
Kevin och Mirellah bör också börja lite smått tycker jag nog allt.
Nu åker vi inte förrän lördag morgon men jag vill ha allt klart imorgon,så fredag blir lugnt och att alla kommer i säng tidigt rena och fina.

Har haft ett jobbmöte nu på kvällen som var trevligt och med god mat och avslutades med en mumsig glass :love:

Nää nu har jag tagit min paus nu är det hög tid att öka om jag ska hinna koppla av något innan sängen kallar,mina små kanske borde komma i säng med klockan är ju rätt mycket!!

Ses vi senare kanske?




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback