Alicia...

Idag bär det av till barnmottagning för kontroll,jag hoppas att allt ska se bra ut och att det blir så lite undersökningar som möjligt för min lilla tjej.
Hon har gjort så mycket olika undersökningar i sitt lilla 6-åriga liv som många av oss andra tackar för att slippa min lilla tjej är lika duktig var gång...

Vädret idag är som en dröm,sol,sol,sol och varmt och lite fläktande vindar ''mummaväder'' jag vill sitta ute på altanen och dricka lite kaffe ''hela dagen''

Vad tror ni händer med en människa som Curt wrigfors när han lämnar jordelivet om det finns en gud där uppe,förlåter han vad som helst och hur många gånger som helst?!

När jag ser tillbaka på vårt husbygge och allt runt i kring,funderar jag ofta på vad vi kunde gjort själva för att förhindra allt elände..

-Vi hade en kvalitetsansvarig som vi betalade för att kolla så allt var OK under byggets gång.

-Vi hade alla försäkringar man kan ha..

-Vi kollade upp EBP noga '' välkända rika gubbar i ledningar som har framgångsrikt företag som finns än idag lika stort''

 -Vi anlitade en besiktningsman (och litade på honom )han bedömer vårt hus åt helvetes fel!!


Allt slutar med att trots att vi haft ''rätt folk på rätt plats'' så har de alla bedömt eller gjort fel!!

Hur ska vi som inte jobbar i detta yrke,kunna se det de som är utbildade och välbetalade att hitta fel inte gör det!!

Vi har fått nog!!

Det är dags för dem som gjort fel att träda fram och rätta till felen nu!!

Vi vill leva nu,kunna se tillbaks på vårt liv som underbart,roligt och den bästa delen av livet och ge våra barn en fin trygg och normal uppväxt att minnas när de är stora och vi är gamla '''

Vi vill släppa allt det här med huset och bara gå vidare ''precis som de som är ansvariga för vårt helvete gjort''

Ni får förlåta mig för mina tråkiga inlägg och ältande om allt:-( men jag måste få ut allt för att kunna skratta och vara glad,bloggen blir min avfallskvarn just nu.

Ha en fin dag alla!

 

 

 






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback