hej o hå!

Vad tar man på sig när någon stulet nästan alla kläder?!
Sitter och retar upp mig så glöder i huvudet på mig...

Jag är på väg till jobbet och jag har inget att ta på mig,har så svårt att bära något annat en stora tunikor:-D vill dölja så mycket av mig själv som bara möjligt är ;-)

Snart,snart ska det vända och kilona rasa,är det sagt ''men vågar man tro på det?''

Man är som man är heter det ju,men om man inte är som man ser ut?
Hur funkar det då?

Är rätt sliten idag,efter min kvällspromenad med Ozzy ( oh vad jag kommer sakna detta ) har ärligt inte mått så här bra på evigheter som nu..Tror hela familjen märker det här hemma ;-) jag har börjat leva igen!!

Allafall när jag kom hem igår kväll så satt Thomas med hemmajobb,och fråga mig inte varför men han behövde hjälp 180 fakturor skulle delas på två högar,vikas och skickas med en broschyr läggas ner i kurvert...
Så det sysslade vi med till kl var runt 01.00 ''jag mår därefter'' hihi!!

Märkligt det där,hade jag haft 180 plagg att lägga in i webshoppen,då hade jag utan tvekan aldrig fått hjälp!!

Snäll jag är eller hur;-)

Ha en fin dag alla fina!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hade blivit alldelse tokig om något stulit all min tvätt! Fy vad surt. Får du någon ersättning från försäkringsbolaget iaf?

2010-06-04 @ 10:06:23
Postat av: Julia

Jag har varit med om samma sak. Det var inte lätt att komma ihåg allt, när o var det köptes o priset. Bara att göra så gott det går. Jag hade tur med mitt bolag o fick ut det mesta, men man missar ju alltid något

2010-06-07 @ 22:13:15
Postat av: jessica

Jag har det mesta i huvudet,tråkigt nog så kan jag aldrig få tag på samma kläder ''mycket favorit''



Hanna vi hoppas på att de hjälper oss:(

2010-06-08 @ 13:12:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback