Låt mig gud....

Aldrig någonsin behöva uppleva det hemska som Tobbes Mamma o Pappa går igenom nu..

Tänker så på dem,finns inga ord för den smärta som de bär inom sig just nu..

De ska aldrig mer få höra Tobbes bil rulla in på infarten till deras hus,inte heller höra honom fråga vad det blir för mat?
De kommer aldrig mer se honom i ögonen,röra vid hans hand,klappa kinden,trösta och glädjas med sin son igen.
Aldrig mer slå hans mobil nr och höra hur han mår,allt det där som är så självklart!


Fy lova lova att jag aldrig kommer få vara med om detta...

Alla mina älskade barn,ni är mitt allt <3

Finns inga ord hur mycket ni betyder för mig utan er så finns jag inte!

Älskar er!

Är så tacksam att få plocka undan era skor,torka bort en kladdig jordgubbe under min fot,dammsuga upp sanden för 3 gången idag,få min mascara utkladdad i handfatet ,tjata mig grön,oroa mig för er..

Jag gör precis vad som helst bara ni finns!!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback