LYCKA!!

När jag lunkade upp imorse,trött som tusan då jag hämtat Nathalie i bynn vid två-tiden inatt '' Liseberg med ungdomenshus'' fick mig just att längta tillbaks en aning till den tiden..

Hursom helst!
Här ser ni min soffa ''den är rätt proppfull ( och ja jag vet den är äckligt svart på armstödet,Thomas bilmek som var tvungen att olja ner den snyftar högt men nu är det gjort och inget att gråta över spilld mjölk) men jag blänger på han med onda ögat när jag ser det ;-)

Fina barn<3 detta gör mig så lycklig,att de har vänner och de vill vara här ''pirrar av lycka''



Vänner är viktiga <3

Nu ska jag strax åka till KIDZ och jobba,har lite planer för dagen är inne i en mycket bra period.
''även om jag har en oro o saknad i kroppen så fungerar det bra''

Ha en fin dag alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback