Nu..

Är jag helt klar!

Golven håller på att torka ( efter andra skurningen idag) det doftar rent!Hoppas nu att det finns lite kvar av det rena och doften även imorgon efter jobbet:-)

Vi är just hemkomna efter en sväng till Pizzan här i Hästholmen ''har jag sagt att jag har en underbar Mormor o Morfar'' japp det har jag men jag säger det igen :-D Älskar er Mormor o Morfar!

De bjöd hela min familj på mat idag ''mums''
Efter god mat blev vi inbjudna på kaffe hos grannen,det  var gott det med kaffetant som jag är :-)

Blir en tidig kväll har jag  bestämt mig för ''hoppas jag håller mig till det med'' vart lite sent igår :-D

Robin o hans vän kom förbi och pratade sent igår kväll (eller natt ) herregud vad vi skratta :-D:-D

Robin visade mig sommarens plåga och nu visar jag er den ;-)

 



Nu ska jag lägga mina små busar,imorgon är det dagis som gäller :-)

Ha en fin kväll vänner!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback