Redan..

Är det helt underbart varmt ute på altanen,första koppen kaffe avnjöts just där :-)
Kan det inte alltid vara så här?

Nu sitter jag inne igen och min andra kopp kaffe tar samtidigt som de obligatoriska nyhterna ( frukost tv )

Helgen har varit fullspäckad ''knappt någon tid alls att blogga'' :-D..

Så jag tänkte att lite bilder kunde vara på plats ;-)

Midsommar 2010











Lite bad hann vi med också :-) eller barnen :-D




Mys med Chanel ♥ som vu kallar lilla Billie :-)




Fika i solen :-)

Nu har jag bildbombat er igen!!

Kram o ha en fin dag alla !



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback