Så har...

En dag till börjat lida mot sitt slut...
Ganska lugn dag,som började med mega huvudvärk ''en sådan där blixtrande värk''

Efter den lagt sig har vi bara tagit det lugnt,plockat undan lite inne dammsuget o skurat,lekt.
Ätit macka och kräm ( bra mitt på dagen mål,när det är varmt ute )
Thomas och Jonas har fixat i ordning i garaget och börjat olja in staketet..

Nu ska jag snart hänga upp en maskin tvätt ( om jag vågar lämna den ute inatt )Ordna till något enkelt till kvällsmat,duscha barn,lägga barn och ta en tur med Ozzy... Han är kvar ''JIPPI! men säg den glädje som varar för alltid :-( ...

Nu njuter vi av den tid vi får ha lille han ♥...

Vi har en underbart fin älskad Katt ♥ som tyvärr har haft väldigt jobbigt idag :-( stackars liten har haft ont i magen....
Villket innebär att tvätta katt,följden av det blir trassel i pälsen ''stackars liten''...

Ser kanske inte att vara så mycket,men kissen är liten!!


Min lille skatt♥...

Bäst att fixa kvällsmat klockan bara rinner iväg nu!!

Ha en fin kväll!

 

 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback