SOL underbara sol...

Det är helt underbart ute och så sitter jag inne o nyser och kliar i ögonen ''j-vla pollen'' blommande råg är bara för jobbigt :-(...

Ska hänga ut lite tvätt och lite skyltar till kidz,sen måste jag åka mot Motala är nog inte hemma jättetidigt direkt..

Idag har jag en sådan längtan efter mina barn,det är galet eller inte ''de är ju mitt allt'' så kanske inte lustigt att det är tråkigt hemma när de saknas mig :-D

Nästa vecka med sen är det hela 4 veckor hemma med barnen '' underbart ''

V30 åker vi till Österlen så himla roligt det ska bli :-)

Resten av veckorna kanske vi tar och hälsar på Ozzy i Ullared :-) och även hoppar in på Gekås (om thomas the boss går med på det )

Jag har bestämt att vi ska njuta av varenda ledig dag nu denna semester,inget gnäll o tjat utan bara vara glad ;-)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback