Varför bloggar jag?!

En vän till mig ville att jag skulle börja blogga,så jag tänkte jag kan väl testa då :-)
''kommer inte vara någon som läser den allafall,så det blir mer som en dagbok där man utelämnar det mest privata'' tänkte jag ;-)
Jag gillade att blogga och att läsa bloggar så det funkade bra och till min förvåning så var det mer än en som läste min blogg :-D..

Vi har haft det ganska jobbigt och vi har det fortfarande och denna blogg har hjälpt mig att få ut de svartaste tankarna,det är som att få lufta ur lite när man sätter ord på helvetet!!

''som nu'' Huset är i värre skick än vad vi överhuvudtaget kunnat drömma om,vi måste typ riva allt!!
Nu orkar jag inte gå in på det,men så är det allafall!!

Huset har gjort oss bittra och luspanka!! Räkning efter räkning som kommer till för skador,kontroller av huset m,mm...

Mycket sjukdomar har löst av och stannat kvar,men inget som inte går att rätta till ''men att vara sjuk är aldrig kul,man blir låst i sig själv''

Mycket roligt har det hänt med och mitt liv är väldigt rikt på lycka och även det ska ha plats här på min numer så dystra blogg..

Lite mer än ett år har gått sen jag börja blogg och jag trogna läsare och en del nya med '' ni är så välkomna alla som tittar in'' runt 80 st per dag som vill läsa om mig och mitt liv :-)

Men nu till en sak som jag saknar ''av er'' kommentarer!

Lämna gärna ett par ord här,det gör mig så glad :-)

Kram på er och ha en fin dag!





Kommentarer
Postat av: EliiinM

Jag läser din blogg, och har gjort det i ett x antal månader.. Men jag vet aldrig vad jag ska kommentera..



Jag har en fråga: Varför behöll ni inte Ozzy?

En valp är underbart att ha och uppfostra till det man vill! Jag har en vovve som är 5 år. Han betyder allt för mig. Och den 3e juli, kommer det en ny liten familjemedlem. Min alldeles egna lilla valp.

2010-06-11 @ 11:56:49
URL: http://eliiinm.blogg.se/
Postat av: jessica

Tjingeling Jessica!!!! Jag läser din blogg varje dag. Som jag skrev innan gillar jag din blogg, både det du skriver samt utseendet på bloggen. Vart har du funnit denna iderika blogg???? Sen undrar jag var du hittar alla fina bilder mm som du lägger in? Man kan tydligen göra väldigt många roliga saker med din blogg som man inte kan med min=)!Kramiz

2010-06-11 @ 16:26:20
URL: http://jessicaroth.blogspot.com
Postat av: Mirka

Jag har läst din blogg typ 1 år nu och kikar in varje dag så gått som:-)

Är dålig på att kommentera men ska bättra på mig;-)

Kram på er

2010-06-11 @ 18:15:16
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Marie

Bättring lovas på kommentarsfronten! Slinker in här i stort sett varje dag och nästa gång jag kikar in i shoppen kanske jag säger hej! Har ju ett presentkort som ligger här hemma och bara väntar på att användas.

2010-06-11 @ 21:17:25
URL: http://lyckansland.blogspot.com
Postat av: Jessica

Har läst din blogg snrt ett år. Var i din butik och köpte en adapter till min bugga för två årsedan

Är dålig på att kommentera får jag erkänna!



Kram från en annan Jessica på västkusten (bästkusten:-D)

2010-06-11 @ 22:34:14
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Är dålig på att kommentera.. Är dock inne varje dag!!!

2010-06-12 @ 11:16:16
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback