Bugaboo Bee Plus....

Jaaa!

I onsdags skeppades våra bugaboo bee från Holland.vilket innebär att på måndag-tisdag är KIDZ fylld med just bugaboo bee plus.
Även om Eddie är stor nu och går själv,så ska jag ha en för jag vet hur trötta stora killar kan bli i benen (vilken tur för mamma ) som är mer än lovligt galen i bugaboo;)

Tusan vad bra det kommer att bli i butiken nu,ljust och rent och nya fina hyllor...
Vi ska jobba som tokar imorgon och söndag så vi kan öppna innan påsk ''hoppas'' det ska gå!

Nu ska jag fixa med lite kvällsmat till mina fina barn,blir lätt och smidigt för mig:)
Burk-köttfärsås och spagetti till de små och kycklingklubba och klyft potatis till mamma o pappa och de stora barnen...

Vi hela familjen önskar er alla en fin fredagkväll!!

Kramars!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback